27 Nisan 2009

Brezilya Nakışı Kırlent



Blog istatistiklerimde, blogumda brezilya nakışının çok fazla arandığını gördüm... Benim daha bu teknikle bir çalışmam olmadı, henüz öğrenme aşamasındayım... Blogumda bu konuda arama yapanlar için annemden güzel bir çalışma... İşlenmesi yeni bitti... Deri saten üzerine Çizmeli İplik 'in brezilya nakışı iplikleriyle işledi... Daha dikilmediği için bu kadarını paylaşıyorum... Annemin brezilya nakışı birkaç çalışması daha var... Onları da paylaşacağım.. Ellerine sağlık anneciğim...










5 yorum:

saniye dedi ki...

anneciğinin ellerine sağlık ne güzel işlemiş sevgilerimle

sevil dedi ki...

maşaallah ne marifetli bir anne

hobilerim ve ben dedi ki...

saniye,
annem adına teşekkür ederim arkadaşım...benden de sana sevgiler...

sevil,
annem çok marifetlidir...yine de kurslara gidip yeni beceriler ediniyor, canım annem benim...

uzmanamator dedi ki...

çok hoş olmuş arkadaşım ama kumaşta işleme renkleri kaybolmuş mu sanki tonlar birbirine yakın olmuş gibi geldi bana

hobilerim ve ben dedi ki...

uzmanamator,
resim çekerken bazı renkler değişik çıkıyor arkadaşım...aslında işlemelerle kumaş arasında ton farkı var ama resimde belli olmuyor...